4. juuni 2010

JALGRATTAMATK

SOORITASIME EDUKALT JALGRATTURI JUHILUBADE EKSAMI JA OTSUSTASIME MINNA OMA GRUPISÕIDUOSKUST KOHE PROOVIMA! Kolmapäeva keskpäeval kogunesime koolimaja ette seekord jalgratastel! Loomulikult kiivrid peas ja helkurvestid seljas. Teele saatma oli meid tulnud vanemaid ja ankrumeheks sai Jandra isa. Rivi sai toredalt pikk ning teekond võis alata! Lasteaia juures lehvitasime rõõmsatele ja üllatunud lasteaialastele, kes nägid nii suurt rattureid korraga ilmselt esimest korda! Esimene pikem peatus oli Kirikumäe järve ääres. Poistel oli vetteminekuga üsna kiire ja ega tüdrukudki alla ei jäänud (seekord olid ujumisriided enamusel koju jäänud, aga see ei olnud takistuseks:) Teekond jätkus Illi suunas! Vahepeatus Jandra pool ja edasi Vana-Vastseliina linnusevaremete juurde. Tutvusime muuseumi väljapanekuga, lossiemand Kaja rääkis ka natuke ajaloost. Vaatasime oma silmaga üle lossivaremed ja laululava ning sõit ööbimispaika võis alata! Jandra hoovi panime üles uhke telklinnaku! Peagi hakkasid ka vanemad saabuma, kes katsid meile rikkaliku söögilaua! Kaia, Jandra, Eleri ja Hanna tegid meile viktoriini, edasi toimus tegevus vabas vormis! Kui vanemad olid koju läinud, alustasid tüdrukud diskoga! Öörahu saabus ikka öösel millalgi ja ka hommikune äratus oli varajane! Jandra ema kattis hommikulaua ja peagi asusime uuesti ratastele, et suunduda tagasi koju Vastseliina! Oli meeleolukas ning vahva matk!
KÕIK OSALEJAD OLID VÄGA-VÄGA TUBLID JA HAKKAJAD! SUUR TÄNU VEELKORD KA JANDRA PERELE, KES MEID NII LAHKESTI OMA KAUNIS KODUS VASTU VÕTSID!